Nya tre saker

Tre.

- Saker du önskar att du hade i din garderob:
Kläder som tvättar sig själva, mer hyllor för kläderna och någonting som viker kläderna åt mig. Den ultimata garderoben!
- Platser du vill åka på på semester: Hem (såklart), Irland och Öststaterna.
- Snygga kändisar: Jag kan på sin höjd nämna snygga karaktärer som är snygg i just den filmen eller serien. Men inte snyggsnygg så. Då är det Gaspard Ulleil i Hannibal Rising, Matthew Macfayden i Stolthet och fördom och Dean Winters i OZ


- Saker som skrämmer dig:
Spindlar, en otrygg och olustiga känsla samt att förlora någon man tycker om.
- Saker som gör dig lycklig: Sakerna kanske inte göra mig lycklig men de hjälper till ganska mycket i varje fall. När jag presterar bra, när andra är glada och när man kan sätta ordet "förnöjd" på en dag.
- Saker du gör när du vaknar: Kryper till köket halvt i koma och gör kaffe medan jag kränger på mig morgonrocken. Kanske inte bildligt talat, men det känns så ibland.
- Saker du gör innan du somnar: Jag har börjat rycka i dörren sjuttioelva gånger, jag vet att den är låst men måste känna efter ändå, läser en snutt om jag inte är paniktrött och ställer vanligtvis alarmet på telefonen.

Ta ta!


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0