Uppställning

Jag är på bildhumör och nu blir det mina tatueringar och sedan lite funderingar kring min vänsterarm och min bringa.

Nygjord / mars 2009

 

Läkt / vår 2009

 

Håller på / februari 2008

 

Nygjord / juli 2009

 

Nygjorda februari / 2009

 

Kass bild, nygjord / september 2009

Mina följande planer är


- Hela vänsterarm ska vara färgglad och fylld med grejer. Ett specialedition spindelnät är näst på tur där.

 

- Under mina stjärnor, liksom liggande på bröströtterna.. eh? Bröstfästena? Hursom, en text vill jag ha. Inte den klassiska smockfyllda chestpiecen. Bara black/grey där också.

 

Sen börjar mina ideér ta slut förutom en liten en som Lisa ska få göra när vi har tid, lust, vill, kan och har hittat ett lämpligt motiv. Jag hade ju bestämt mig för att jag inte skulle göra någon fler i år, och som det ser ut nu så hinner jag nog inte. Blir projekt för nästa år. Hursom, statement, jag är fortfarande sketanöjd med varenda en och skulle göra om dem om någon ville. Ska dessutom se till att jag ska rita fler själv än vad jag hittills gjort. En av dem ovan har jag gjort helt själv och en har Lollo och jag pysslat ihop. Skissa och gissa? Nä, motherskapelsen är min och trädet är Lollo och Johanna trademark copyright-nånting. Fint är det hursom. Ska försöka väcka liv i min dermal också (se bilden på bringan, det är ingen finne, gudskelov).

 

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0