Tråkigt bild på mat

Med stapplande steg gick jag iväg för att möta Lollo över lite handling och om tillfälle tillät, även förtäring och film. Sagt och gjort, vi stegade in på Willys och kom ut lite fattigare men desto gladare. Väl hemma hos damen i fråga stekte jag köttfärs till vår eminenta tacomiddag. Jag kom fram till några saker:

1. Jag måste skaffa mig en gjutjärnsstekpanna, är väldigt less på mitt skeva teflon(valfri svordom) från IKEA
2. Köttfärs blir godare om man kan mosa den med en gaffel medan man tillagar den, något som inte går i mitt teflonspektakel.
3. Jag kom hem med 800 gram köttfärs och vad för kulinarisk måltid ska jag laga med det?

Nog med listningar. Nu ska jag alldeles snart kvarta. Det är måndag i morgon, en fin dag och nedräkningen till en förutsatt trevlig helg.

Ta ta!

Kommentarer
Postat av: Petronella

Smygpropaganda för Walt Disney! Gah! Vad får du betalt för detta?

2009-09-14 @ 18:30:20
URL: http://tandpetan.blogspot.com
Postat av: Jag

Haha, det tänkte jag inte ens på! :')

2009-09-14 @ 19:14:16

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0