Summering

Det är söndag idag och jag har en massa bra saker att göra. Jag ska fixa tvätten, handla mat och så har jag en omålad tavla som jag vill vill göra. Läste dessutom att August Burns Red ska spela på House of Metal i Umeå den 5-6:e mars nästa år. Sounds like a good idea! Kanske ska sikta på att fara upp och kika på dem och hälsa på hemma också? Synker perfekt med min födelsedag också, och att fira den hemmavid har ju aldrig gjort ont. Men det är ju ändå sex månader kvar såatteh, jo, får fundera en stund på om jag ska närvara vid tillställningen.

Annars så har sjukdomen gett med sig och mitt hår hänger kvar. Fick en sån där "oj-vad-jag-är-glad-att-jag-bytte-till-röda-dreads"-grej nyss. Fast jag har redan börjat få utväxt och det är i så fall ett vetenskapligt bevis på att mitt hår faktiskt växer, något som varit omtvistat i 21 år. Men nu så, det är liv i det också. Intressant och en smula häftigt vad söndagsteorier kan leda till.

Tjillevippen för fan!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0