Söndagsmys

 

Lollo fixar söndagsmys när man behöver det som mest! Vi hackade, åt och njöt. Det var alldeles ljuvligt gott! Provade dessutom gul kiwi, passionsfrukt och granatäpple för första gången i mitt liv och det får bli snarast återkommande. Och ännu bättre, jag hade visst glömt att äta middag så det blev som mer perfekt än något annat. Fick dessutom all frukt som blev över och får lyxa till det med vattenmelon till frukost i morgon. Ja jisses. Och tack för ikväll Lollo!

 

Hursom, ny vecka och nya utmaningar. Och utan tvekan en av de mest viktiga veckorna i mitt liv, eller i alla fall bland de viktigaste dagarna. Du vet att jag tänker på dig och jag kommer inte att ha tid till så mycket annat. Och efter det får vi se framtiden an med tillförsikt, vara glada och tänka att lite skit i hörnen utklassar allt annat.

 

Nu, film tills jag somnar.

Sen, sömn.

 

Ta ta!


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0