Söndagkväll

Jag kilade ner till Willys och veckohandlade. Får väl säga att jag har en hel del i frysen också för att komplettera med, för annars är det inte mycket att hurra för. I alla fall, när jag kom hem så drog jag på P2 i köket och gjorde världens godaste spenatsoppa vilken jag hade tänkt att livnära mig på i vinter. Det känns som att det är spenatsoppedags. Ni vet, en maträtt som blir ofta återkommande av olika orsaker. Och just spenatsoppa är så himla lätt att göra och förbannat gott.

 

Bra kvinnar reder sig själv också. Avrinningen i handfatet på toaletten är katastrofal, så jag köpte en bytta med frätande och lösande medel (Förlåt för min svenska idag, den är katastrofal. Kan bero på huvudvärk) som jag håller på att bruka i mina avlopp i detta nu. Så det har varit en lite myspysslig söndag. Rena rör och goda soppor.

 

Ta ta!


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0