Som en fjortonåring

Alltså, haha, jag sitter här och är som en fjortonåring. Eller ja, ni kommer att förstå. Igår såg jag det snyggaste jag någonsin sett. Rent estetiskt sett då. En karl med smink och han såg nog mer ut som en brud. Men ändå, snygg som sjutton var han i alla fall. Lätt någon form av barnarov då han knappt kan ha fyllt 18 år. Men ändå. Snygg på det viset är det glest med och för inte förknippas med personliga egenskaper. Han skulle alltså kunna vara en idiot men lika snygg ändå.

Hursom
, Snyggheten själv trillar omkring inne på krogen och Lollo börja ta kort på människan i fråga (som inte alls blev lika snygg på kortet) och han lämnar över ett visitkort så det är ju klart att han är med i ett band. Hittade åt det på myspace nyss och lyssnar och de är ju bra också. Illa.

Jag slår vad om att alla har varit med om det, någon sorts märklig fascination för en människa som man inte kan sätta fingret på. Det kan vara väldigt intensivt ett tag och sedan går det över för ingenting (vanligt förekommande gällande kändisar tror jag nog, skrev dessutom något skolarbete om den facinationen). Så i nuläget är han alltså bara sjukt snygg och sjunger förbannat bra. Men sen om 17-åringen har världens vrångaste kvinnosyn eller i övrigt är en idiot hör inte till saken.

Men det roligaste med allt är att jag först inte kunde bestämma mig. Snygg eller ful? Han ser litegrann ut som en Hobbit och en blandning av Fortesa som är med i Andra Avenyn. Som en dvärgtjej men som är kille men som har smink ändå? Ja, han tippade över på snygg i alla fall. Så nu sitter jag och lyssnar på tonårshobbitens hobbyprojekt och gillar skiten, tänk vad ett visitkort kan göra.

I alla fall. Jag hoppas att ni, av ren mänsklighet, inser hur hemsk jag är just nu och hur ytligt det här inlägget är. Jag kan inte påstå att jag varit direkt snäll mot karln i fråga (även om han inte kommer att läsa det här) och ja, att kalla någon för Hob är väl sällan av godo. Fast jag kan dock meddela att min tonårscrush på ett ansikte redan har börjat gå över, jag satte på SMK och Stora Farliga Rymdprojekt Går istället medan jag inhalerar rökelse och därmed så var inlägget om ovanlig snygghet till ända.

Ta ta

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0