Sir Walter Buddha

 

Att jag råkar gillar Buddhafiguriner och statyer och byster och avbildningar är ingen direkt hemlighet. Vad jag vet så har jag nio, tio, elva styckena någonting (säkert mer) i min lägenhet. Men jag hittade den här idag och ni som vet mitt kök vet även att han passar alldeles utmärkt mellan mitt kaffe, ekologiska kokosflingor, solroskärnor och mellan mitt te. Han är dessutom skapligt blå. Jävligt blå om jag får säga det själv. Det har dock inte gjort någonting om de hade gjort en till i rosa, fast i en lite mindre upplaga.

 

Och Sir Walter som jag numera döpt honom till (fruktansvärt logiskt att döpa sin heminredning va?) fick väl på något vis symbolisera att Indiska som affär inte kan misslyckas. Jag är alldeles för partisk för att uttala mig men jag tror djupt i min själ att just den nämnda affären och en ICA-butik är allt som en människa behöver. Vissa dagar i alla fall. Förlåt för kass bild förresten. Kommer säkerligen en bättre vad tiden lider!

 

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0