Ouch..

Jag mår helt klart som jag förtjänar. Det blev en skum afterwork vs. Disneykväll igår. Alltså Lejonkungen, Skönheten och Odjuret och vin. Massor av vin. Det var ett tag sedan jag kom så långt upp på alkoholskalan faktiskt. Men jag hade asroligt, innan, under och efter. Kom dessutom hem och såg att min halvfulla reklamerade snusdosa hade gett mig fem nya snusdosor. Bra skit det där.

Det enda som jag oroar mig lite för är att jag erbjöd en kompis att sova hos mig, på soffan eller whatever och om det misstolkas så blir jag stött. Saken är den att det var en väl menad gest och om det kom fram som något annat så har mina ord förvrängts på vägen och sånt är lite jobbigt. Jag gillar inte att bli missförstådd eller när folk tror sig få läsa mellan raderna och hitta på egna tolkningar.

Hursom
, dagens planer är att hetsköpa saker och sedan en timma har vi visst bestämt att jag ska ha förfest ikväll. Spontant och kul!

Ta ta

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0