Och däri finner man tjusningen

Jag tänkte ha det lite mysigt med min skumma ryska bok, ett fotbad och ansiktsmask. Alla brudars favoritgöra, och det är ingen fördom. Eller så är jag ironisk. Hursom, när jag kom in på min toalett så var jag tvungen, innan jag kunde sätta igång, att rensa vattenlåset och då var det inte så chickt och glammigt längre. Jag vet inte vad som möjligtvis kan husera i ett vattenlås men det fanns massor av saker i alla fall, och minst en, som traditionen bjuder, oidentifierbar sak, klump.. tingest?

 

Vattenlås är dessutom äckligt som fan. Och inte för just att rensa grejen, det är bara att ta på sig ett par 3-litersplastpåsar i brist på handskar och rota och städa bort. Det är mer vetskapen om hur ohygieniskt det är där. De är alltså enbart avfall och smuts och gud vet när det vattenlåset blev rensat senast. En bakteriehärd utan dess like och om man slog ihop allt i alla vattenlås i hela Sverige så skulle man förmodligen få ett biologiskt stridsvapen som är kraftigt nog att utplåna en mindre kommun.


Men, mina fötter blev renare och mina porer också. På djupet.



Ta ta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vuxenpoäng så det skriker om det att rensa vattenlåset! BRA jobbat!

2009-09-15 @ 21:17:16
Postat av: Johanna

Oh, tack okänd!

2009-09-15 @ 21:35:03

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0