Nuså Batman

Klockan är 23:49 och jag har just landat i hemmet. Jag knatade nämligen hem till Lollo efter jobbet, hon ville så gärna bjussa på middag och skvallra lite och vem tackar nej? Jag hann med lite förstaklassig tv också, och en del saker kan nog vara nog så underhållande ändå.

Ett av dagens konstateranden är att det är så mycket lättare att jobba om man är frisk, kom jag på nu. Postförkylning är inte att leka med minsann. Men jag har otrivin och ipren så i morgon är nog en mycket bättre dag gällande hälsan.

Men en skön sak är att jag har fixat tjänstledighet nu. Till vad tänker ni? Jag ska åka hem! Tänker vara hemma drygt en vecka i oktober (snart!). Visste väl att det skulle vara grejt att inte ta ut alla lediga dagar i somras. Nu kan jag få lite kvalitetstid med mamsen, lite semester från Skövde (inget fel på'et men ni som var någonstans i somras ni förstår nog, omväxling förnöjer) och i mina planeringar så är det nästan november när jag kommer hem igen. Lyx med paus på hösten också.

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0