Livet är tillbaka

Nu har jag sovit igen och ikapp men framför allt så har jag mest sovit gott. En liten tiny mardröm, men det gör ingenting. Det är skönt.

Dagens planer är inte så avancerade
men desto mer nödvändiga. Städa. Sedan ska jag eventuellt kila ner på stan, beroende på klockan och humör, förmodligen inte men, tja, planer är ju planer.

Jag har förresten insett skillnaden mellan stad och stad också. Göteborg är en stor stad, Skövde är en liten. Men jag fick en spännande tanke igår, hur hemma jag faktist känner mig här. Det var skönt att kliva ut på perrongen och tänka "nu är jag hemma". Tiden går fort när man har roligt och anpassningen kommer vare sig man vill eller inte.

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0