Jag lever!

Jodå, det är inte tal om annat, mer eller mindre i alla fall. I måndags försov jag mig lite och hann inte känna efter innan jag kom till jobbet. Väl där så var inte allting helt okej. Halsonta och feber någon? I alla fall, jag gick hem och har precis bara sovit sedan dess. Man kan nog räkna 1½ timmar effektiv datortid och okej, några filmer har det blivit. Annars har jag bara sovit. Skönt, förvisso, men jag avskyr att vara sjuk.

När jag var yngre eller bodde med någon så var det alltid någon där som kunde ta hand om en litegrann. Mamma, exet, Kotten, familjen - ja, nivet. Det löste sig. Nu är det bara jag och mina yror. Kan inte ens bedöma om jag är sjuk eller inte. Det är dessutom nervöst mycket roligare att jobba än att vara sjuk. Så jag hoppas, tror och kan att jag kan gå dit idag. Annars är risken för liggsår överhängande (OBS - jag överdriver för att få effekt).

Och som senaste dygnet varit. Jag somnade vid 19:00 - snåret igår med allt på, tv:n, glasögonen på, snusen i, balkongdörren öppen och sov till 08:27 idag. Jag frös dock inget inatt då jag vaknade till några gånger, tänkte på balkongdörren där. Men ja, snacka om utslagen tjej på 2000-talet. Dog till och med ifrån planerna att borsta tänderna innan jag skulle sova.

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0