IKEA


 

Jag och Lollo har lite planer på IKEA i helgen och jag kollar runt lite efter behövliga saker. Och nu kanske det ser ut som om jag har världens sämsta smak. Men kom ihåg att köket ser ut som en ask med färgpennor, toaletten har genomgående röda accentfärger medan vardagsrummet är brunt, grönt och lite blått bara. Var sak på sin plats av de här sakerna alltså. Kommer nog på att hitta mer dessutom, måste ha en stor kruka och lite plastblommor. Och lite riktiga blommor. Och, ja, IKEA är IKEA, får köpa värmeljus om inte annat.

 

Ta ta!


Kommentarer
Postat av: lollo

du har la ingen dålig smak? jag tycker du har fint, finare än min lägenhet som går i temat bajs! det ska bli kul på lördag:P

2009-09-22 @ 12:05:54

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0