Hunnit ikapp

Det senaste har gjort att hemmet har blivit prio.. ja, 108 kanske? Det har sett ut som fan här, kläder i hela hallen och disk för ett mindre församling. Nu har jag dock plockat upp alla kläder och diskat allt i alla fall, en bit på början. Bara resten kvar nu. Men det är lite jobbigt såntdär, när man ser röran och har mycket att göra. Var börjar man liksom? Hett tips är att att gör en eller två grejer som syns mest. Så gör man resten sen. Man har dels gjort det tråkigaste först och eftersom det syns mest så ser det så himla mycket bättre ut fast man har massor kvar.

Jag far nog på jobbet idag också. Jag menar, orkar jag pula på så så är jag nog nog frisk för att knata dit :)

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0