Gör om gör rätt

Hektisk dag på många plan. Beslöt mig av olika skäl att inte åka till Stockholm och Basliberal heller. Och tur var väl det, för efter en Disneyfilm hos Lollo hade jag gått från (typ) pigg och glad till eländigt trött och ont i lungorna. Så att gå hem sedan var inte det roligaste, men nu är jag hemma i alla fall.

Ska dessutom tvätta i morgon och bara vara. Läsa, måla, vara, lyssna på musik. Jag gillar!

Så nu efter en kopp te och bloggläsning så ska jag alldeles snart kvarta, klockan är 22:32 och den kunde lika gärna varit in på småtimmarna på en lång kväll. Trött som en liten tant känner jag mig.

Ta ta

Kommentarer
Postat av: Petronella

Kom och hälsa på mig idag då! Jag målar! :)

2009-09-19 @ 08:52:54
URL: http://tandpetan.blogspot.com

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0