Det är mycket nu

Det händer saker, stort och smått. Saker som stör, saker som är roliga (för all del, annar vore det väldans trist), saker som ska hända, inplanerade saker och sådant som man inte riktigt kan råda över. Det är en sak som jag inte tänker nämna här men så självklart påverkar, och just nu så påverkar det allt jag gör.

Å ena sidan så är det en situation
som är unik i varje människas liv och det är inte så att man förberett sig någonting på den. Men å andra sidan så tycker jag att jag, numera, förhåller mig bra till den. Men som sagt, har man inget facit till hur man ska tycka, tänka och tro så är det himla svårt att veta om man gör rätt och handlar på det sätt som är bäst för en själv i slutändan.

Hursom, den här situationen är inget som vara för evigt. Den är högst temporär och skall förbli sådan. Men fram tills dess så får man vara ödmjuk, smälta intryck, kombinera det med verkligheten och se framtiden an med tillförsikt. Det är dock svårt att få grepp om situationen i fråga, stundtals, men som sagt. Alla vi inblandade fixar allt och inte behöver inte ens fundera på hur vi ska göra. Vi vet bara att vi klarar det.

Ta ta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jodu, we shall do it!!

2009-09-16 @ 20:02:54

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0