Dagen efter dagen före

Jag blev host för fest igår så vi var ett gäng här (samma gamla som vanligt) som drack hotshots, vin, öl och surrade, myste och mådde. Hade tända ljus och hela kittet. Lördagsmys per definition fatiskt. Sådär lagomt och kul och alla var på samma nivå. Eller vad vet jag, hur de andra hade det, jag hade knackroligt i alla fall! Sen så gick vi ut, vår trogna vana och spenderade sista halvtimmen till att fuldansa och spilla öl. Sedan började folk droppa av och jag vet inte hur jag lyckades men jag fixade skjuts hem i alla fall. Det var ju snällt å andra sidan, men jag hade lika gärna kunnat gå, tar ju ändå bara sju minuter såatteh.

Men men
, jag hade kul och träffade stjärnor, kända som okända. Lätt värt, eller hur ungdomarna uttrycker sig nu för tiden.

Nu ska jag fortsätta med att städa och lukta flower by Kenzo.

Ta ta!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0