Alla goda ting är tre

Tre.

- Saker jag inte förstår mig på: Omotiverat elaka människor, hur man löser en rubikskub (men jag borde ge det ett nytt försök, har fått lite ledtrådar) samt hur -4 grader här kan motsvara -20 hemma (jo jag vet, lugtfuktighet och grejer, men ändå).
- Saker som finns på bordet: Commando (datorn), noteringsprylar och ett nagellack.
- Saker jag gör just nu: Gäspar, skriver och planerar.
- Saker jag vill göra innan jag dör: Leva livet, bli en jävligt ball mormor och se Tom Waits live.
- Saker jag kan: Sälja, vara jag och få tiden att gå.
- Saker jag inte kan: Ljuga, vara utan musik och tycka att det är nödvändigt att ha mer än åtta par skor.
- Saker jag tycker att du ska lyssna på: Tom Waits, ljudet av ingenting och hur hysteriskt roligt man kan låta i ett headset.
- Saker jag skulle vilja lära mig: Sticka som mormor, handla mat som en anständig människa och springa milen på femminuterstempo.
- Favoriträtter: Allt med älg, spenatsoppa och palt.

Nu kallar spikmattan, boken och sängen.

Ta ta!

Kommentarer
Postat av: Rex

En halv hoper intressanta treor : ) "Ljudet av ingenting" - klockren.

2009-09-16 @ 07:53:14
URL: http://rex.regeborg.se
Postat av: Johanna

Ja, alla andra hade ju redan skrivit senaste hiten, måste variera sig :)

2009-09-16 @ 09:56:35

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0