Den om kepsen

Jag skrev en omöjlig önskelista på facebook för några dagar sedan. Den innehöll följande: Jag vill kunna ha keps, förtjusas över ett par högklackade skor och tycka att sport är intressant. Så skulle jag och mamma gå ut idag och jag provade en keps som av en händelse. Jag har nämligen, pga dreadsen, inte kunnat ha keps sedan jag var 17 bast. Men idag så passade den, märkligt nog. Fast det håret jag har nu är det största med mest dreads och mest volym. Såatteh, jag är en förbannat glad skit. Och att det är världens ballaste keps (jag ska tvätta den) gör ju inte saken sämre.


Fast nu blir jag mer lite nervös.
Jag var ju faktiskt inte allvarlig om det där med skorna.


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0