You had me att Hallo..ween!

Yes, lite Hallowwenutstyrslar. Pettans och Lollo är på hold, jag har inte frågat dem om lov om bildpublicering ännu och den gyllene reglen gäller i mitt läge när det gäller bilder på internet.

 

Först ut är Anna och vad ni ser är följande. En monstersnopp med piercing

i ollonet samt ett par bröst med brösttejp. Hon är alltså en blottande

shemale och vi hade så fruktansvärt roligt åt hennes kostym. All cred

till mig förresten, jag gjorde könet och kom på idén. Men vetisjutton

om någon hade kunnat bära upp allt bättre än Anna.

 

 

Jag då. Här hade jag sovit jättelite, varit igång en hel dag och förberett

mig och mina vänner för nästa kalas. Redigt sliten alltså. Men ändå,

vi har en tvångströja, fejkblod, en flottig jag och en lobotomerad

look. För att gå in i karaktär så fick jag bara säga ett ord i taget

lite hjärndött. Som t ex "öl" och.. ja, liknande ord. Och tvångs-

tröjan var inte så hemsk ändå. Faktiskt ganska mysig. Som om man

får en permanent kram.


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0