Vad behöver jag göra?

Alltså jag tänkte på namnbytargrejen där. Jag borde få besked snart att det är okej att jag byter namn (vad ska de opponera sig emot liksom?). Så att Johanna blir Yohanna. Jag håller på att göra en liten lista på saker som jag måste göra när det händer. Bland annat:


- Fixa ett nytt körkort
- Säga till min bank och få nytt namn där på bland annat Visa-kort?
- Säga till min hyresvärd och arbetsgivare
- Skriva om mig
- Öva mig på min nya underskrift så att det ser bra ut. Det ska ju vara fint också.
- Byta namn på facebook
- Byta namn på bloggen?
- Säga till vänner och bekanta, såklart. Men det grejar ju facebook om inte annat och man uttalar det ju ändå samma så det är inte sån stor skillnad.


Parentes: Jag vet inte hur noga alla är med att byta ut allt då jag bara har ändrat en bokstav. Någon som har någon aning?


Kommer ni på något mer? Annars är jag nog good to go.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0