Va?

Menar ni på fullaste allvar att det redan är helg? Jaså? ... Okejdå.


Nej men, sjuk vecka. Sjuk vecka!
Den har precis knappt börjat och ändå är det fredag och jag är så glad. Jag är som nykär i mitt jobb dessutom. Vi har en schysst deal så jag kunde gå hem strax efter 15:00. Förstår ni detta med att gå hem medan det fortfarande är ljust? Det var märkligt. Annars jobbar jag ju till 21:00 eller 18:00 så det blev ju lite skillnad.


I alla fall, jag gick på Willys efter jobbet för att inhandla bakismaterial till i morgon. Min kusin sa något om tv-spel och chips i samma mening så det är det jag ska ägna mig åt i morgon, en stund i alla fall. Innan jag säkerligen kommer på att det måste städas. Hittade ekologiska chips också, hoppas de är goda. Jag är ju inte precis den som är den och snacksar varje helg. Kommer knappt ihåg när jag åt något krispigt och salt sist. Och åh, jag borde ha köpt honungsrostade jordnötter också, det måste jag komma ihåg. Gott ju!


Trevligt ska det bli ikväll också.
Vi (bland annat Big P och Krazy K och alla andra gansters) ska after worka på Harrys och sedan får vi väl se vart livet leder oss. Men faktum kvarstår. Tack mitt jobb för att du finns. Tack mig för att jag är så glad. Och tack alla andra som gör livet kulsåinihelvetet.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0