This is the Last Days

Morrn!


Ledig idag och jag har av planer.
Tvätt står på schemat och effektiv tvätttiv är två timmar mellan 14:00 och 16:00. Innan dess ska jag städa och efter dess ska jag kila ner på stan och vara social med kamrater. Väldigt eventuellt att jag, Pettan och Lollo ska till Harrys och äta vid 18:00 - snåret. Men stan måste jag gå igenom i alla fall. Har viktiga saker som jag måste köpa. Som t ex strumpor, mer ramar till min Ed Hardy-vägg, rökelser och.. ja, där tog min lista slut. Men i alla fall.


Så är det skönt att vara ledig också.
Man får som en minihelg mitt i veckan. Och resten av tiden pluggar jag nog eller så broderar jag. Batma och Robin är snart klara.


Tills dess, ha en fin dag.
Det ska jag!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0