Temavecka

I veckan ska jag har temavecka och temat lyder som följer: Ta't lugnt, städa och kika på Oz förutom att göra alla småsaker som har dröjt allt för länge.


Alltså, jag ska inte härja lös som i helgen då det förvisso var Halloween och fullt tillåtet. Men njä, jag sov hela igår och jag vill hinna ha helg också. Sen så ska jag städa riktigt mycket. Alltså allt ska vara rent och prio ett är att rensa och städa i garderoben och i klädkammaren. Sen så ska jag fortsätta titta på Oz. Men det hinner jag nog inte klart i veckan, det är ju ändå ett par säsonger.


Sen så ska jag skriva om mig, se om jag får besked om jag får byta namn till Yohanna och ta itu med pappersgrejer. Så, förutom att jag ska jobba då då. Det blir en fin vecka!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0