Som en liten tant

Jag är som en liten tant som bara myser. Vilken komplett dag på alla sätt och vis! Först har vi det-snyggaste-jag-har-sett och nu i efterhand känns det som att jag har drömt. Inte var det väl på riktigt? Jo! I alla fall, efter det har vi en grym dag på jobbet. Grym I say! Och när jag säger grym så handlar det oftast inte om hur mycket jag presterade. Det handlar mer om hur dagen kändes och att jag kan knata hem sedan och tänka att, jo jävlar, jag älskar mitt jobb.


Så har jag kommit hem, diskat (okej, jag gör det i princip varje dag så det är inget berg. Bara en tallrik och lite bestick. Men ändå) och kikat på Oz. Nästa prio på listan är att göra i ordning viktiga brev till folksam och addresändring och sedan ska jag duscha. Lyxduscha alltså. Länge och väl, typ 3-4 minuter. Och sedan ska jag sova och jag kommer ändå komma isäng tidigt. Asnajs ju!


Karmakontot gillar mig och jag lyssnar på Halloween.
Allt är fint!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0