Snabbhej

Jag mår så himla bra just nu! Liksom, igår, och så sova efter en stund på spikmattan (min rygg har varit hård och spänd som sjutton. Praise the spikmattelord, typ). Vakna utvilad och snoozar bekvämt länge. Det enda är att min mage håller på att paja och jag anar att det som tidigare sagt är mina tidigare problem med magen (typ magsår fast mer som katarr fast läkarna hittade inget) som spökar.


Alltså, idag var jag dödligt sugen på kaffe, men ju mer jag dricker desto ondare för det. En ond cirkel men jag kunde inte låta bli. Jag får låtsas om att det var värt det.


I alla fall, det är bra skit och mys attt toffla runt hemma, kika på Oz, småstäda och inte ha större problem än att jag borde färga håret. Och nu så ska jag duscha och kamma håret och sedan gå till biblioteket. Jag måste låna böcker så att jag kan plugga i någon ordning och jag är ju ledig i morgon och det är då jag hade tänkt att plugga. Dumt att skjuta upp det för att det finns tid över menar jag. Heller ha massa tid kvar då senare istället för nu.


Tappity tap och jag önskar er alla en fin dag!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0