Psych

Jag fick ett brev där det står att min legitimation har kommit. Det är ju kul, nu kan jag köra bil igen (även om jag inte har någon men i alla fall). Återstår bara att se om min rek-sändning har kommit till Skövde också så att den inte liggar kvar i Storuman och tror att det är rave.


Hursom, det är en ovanligt produktiv dag. Jag har tagit fram symaskinen för att sy två små sömmar. Ni vet, sånt som man ska göra men skjuter upp men ändå irriterar sig på (handdukshängare osv.). Men nu är det gjort. Så städade jag i skafferiet, broderade, diskade, städade i köket och powernapade. Och nu ska jag bara klä på mig innan jag kilar på jobbet.



Och okej, jo, jag börjar bli lite trött.
Men som sagt, kaffe, kaffe!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0