Pirate Jenny

Nu har jag återhämtat mig från Beksinskichocken. Vilken karl!


Hursom, dagen skall fyllas med massor av roliga saker
. Jag ska städa och tvätta. Så ska jag kila ner på stan och möta min syster. Men innan så måste jag förbi gymmet och få mitt gymkort köpt. Sen måste jag inventera vad sjutton jag ska träna i. Och så var det dineringen med Pet på Harrys också.


Jag har en plan också. Det är alltså i första hand styrketräning jag vill träna.

Ryggen och magen - för jobbets skull. Det är inte ballt att sitta ner i nästan nio timmar per dag och jag har konstant ont i ryggen. Det är mitt eget fel så nu tänker jag åtgärda det.
Benen - för löpningens skull. Jag tänker så att om jag tränar ett tag så kanske inte mina benhinnor hatar mig efter ett stunds springning?
Armarna - har ibland fortfarande problem sedan älgjaktsskadan och träning har inte skadat den förut.


I övrigt så tror och hoppas jag att jag blir sjukt mycket piggare, får mer energi och på sikt att det går bättre på jobbet också. Kan dessutom få ihjäl dötid om jag har tråkigt någongång.


Jag är råpepp. Fast det är ett fult ord så är jag pepp. Peppar.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0