Pimpin' my home

Nuså, jag har pimpat litegrann. Det ni kommer få se bild på är följande;

Nummer 1: Min jättefula långa och gråa vägg är snäppet vackrare nu. Har satt upp Ed Hardy-tavlorna som jag gjorde av min gamla kalender och ramar (för 500 pix, galet!) som jag köpte idag. Ska kanske upp med tre tavlor till ovanför de andra, vet inte vad jag ska tycka ännu.

Nummer 2: Min nya Buddha den stora. Den står på tv:n och vaktar mina tv-spel och Oz-skivor. Hursom så ser han lattjo, glad och cool ut. Jag gillar!

Nummer 3:
Min nya Buddha den lilla. Den bara står. Är egentligen ett julpynt (våga älska Indiska!).

Nummer 4: Mitt nya köksbord som jag gillar tusen gånger bättre än det förra.













Planen här är att måla ett träd i hörnet ut mot rummet och komma
på vad jag ska göra med den oerhört fula spegeln som jag börjat ogilla.












Jag är ju inte klar med mitt hem än, men nu tar jag det pö om pö precis vad jag ids, orkar och har lust med och ingenting mer. Men jag är fett nöjd, som kidsen brukar säga. Och speciellt nu sedan jag fick upp tavlorna. Okej, jo, Cloverfieldaffischen ska bytas ut mot något snyggare.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0