On and on

Ibland fastnar jag för en låt och då finns det ingen återvändo. Jag kan lyssna på den på repeat en hel dag bara för att jag vill höra allt. Det har varit låtar som Fields of Gold med Sting, Chop Suey med SOAD, Float med Flogging, Stora Farliga Rymdprojekt Går med SMK så ja.. min musiksmak är därmed väldigt blandad och jag vet aldrig vad det är jag gillar med låtarna.


Hursom,
idag tycker jag synd om mina grannar (jag spelar lågt men ändå). Jag har lyssnat på Lady Gaga med Bad Romance hela dagen. Förutom en låt med Hammerfall då. Den går bara runt och runt och runt. Det är något med den otroligt intetsägande och kommersiella texten tillsammans med hennes gutturala ljud och alla schlagerwooh'n som gör att jag bara inte kan sluta.


Det är inget som jag är stolt över, faktiskt. Men jag antar att jag får stå för min egna bissarra smak ibland. Men jag tänker inte dansa ändå. Det är inte min grej och bara för en låt är bra så kan man låta bli. Det fina är dock att jag kommer att lyssna oerhört mycket på den om någon eller några dagar. Så än finns det hopp.


Nu, polisstationen
Sen, jobb

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0