Om jag inte missminner mig..

.. så var det den här dagen, den här veckan, för prick ett år sedan som jag började på mitt nuvarande jobb. Det är häftigt! Inte minst med tanke på att det är ett sånt yrke som nog inte alla varken kan eller palla med. Lika lite som jag kanske inte skulle vara grym på att laga mat och tycka att det var kul. Så det säger väl en del om människan antar jag.


Vet en hel hög som också gjort samma sak i över ett år, så jag menar, jag är ju inte unik. Men det är det längsta jobb jag någonsin haft. Och vet ni vad det bästa är? Jag tycker fortfarande att det är hur roligt som helst. Visst har man sina dippar. Men jag uppskattar fortfarande söndagkvällarna då jag vet var jag ska gå nästa dag och varför.


Win-win!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0