Ny frill

Jag har haft dreads i ungefär fyra år mer eller mindre konstant. Har haft ett uppehåll på några månader på sin höjd. Och förutom form, färg och längd så kan man inte variera dem så mycket men nu kände jag minsann att jag ville ha något annars. Eller nu och nu, har jag funderat på det ett tag. Så provade jag lite, gjorde små flätor på sidorna istället för att se. Och jo, ja, jag ville ha sidecuts. Så jag klippte mig igår. Jag är dock medveten om att det ser lite halvskabbigt ut. Jag måste snart färga håret igen och så. Men å ena sidan, det är inte helt lätt när man har en lång kökssaxbara (Pettan, var är den lilla gula du lånade i lördags?). Såatteh, här ser man ena sidan i alla fall och jag är sketanöjd!


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0