Nuså.

Jag lyssnar vidare på In Flames och har laddat upp och donat med en massa bilder. Annars samlas de bara i min mapp och syns aldrig mer. Liksom evigt förpassade till de sälla jaktmarkerna och det är ju i alla fall lite tråkigt. Men med tanke på mina och Lollos planer så känns det bra, vi är på rätt väg nu.


Och nu tänkte jag komma igång med dagen.
Maten måste lagas och disken ska diskas. Hår ska kammas och en säng ska bäddas. Ja - ni fattar. Här blir det inga många barn gjorda om jag sitter kvar.


Tappity tap!

Kommentarer
Postat av: Enslave

Med In Flames kan ingenting gå fel.

Någonsin!



-snokar-

2009-11-23 @ 10:25:17
Postat av: Yohanna

Visdomsord! : )

2009-11-23 @ 11:01:14
Postat av: Yohanna

Visdomsord! : )

2009-11-23 @ 11:01:45

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0