No pain, no gain

Nu ska jag alldeles snart kvarta. Det tar på att vara ledig ska ni veta.


I alla fall, jag fikade ju med min syster idag och då slog det mig. Det är genuint roligt att fika! Inte nödvändigtvis ätabiten. Mer bara att man har en kopp kaffe och en person och kan surra om allt och inget. Tror att det är mycket att man inte är hemma hos sig själv eller någon, även om det också är bra skit. Ja, bra är det i alla fall.


Och, min lika kreativa och fina syster döpte om alla vi syskon
också. Jag är numera Lill-Yo, hon är Big P och min bror är av någon outgrundlig anledning Random T. Jag tycker att det är hysteriskt roligt, allting. Ingen av oss är hiphop öht men ändå så är det det första hon tänker på. Ett bra exempel på en rolig fika-grej.


Mennäni. Sömnen sover inte sig själv och tankarna tänker inte sig själv. Jag är i och för sig inte trött men här händer det inte mycket.


Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0