Morrn, morrn, morrn.

Hej hej hej. Jag älskar när jag blir väckt av folk som ringer, och gärna lite högre uppsatta, tidigt på morgonen. "Sov du?". "Nej, jag var faktiskt lite vaken". Haha, jag sov som ett litet barn men drömde att jag var vaken, har jag ljugit då? Dunno. Men det gör hursom ingenting, bara det där anitklimaxet när man i de första sekunderna tror att man är en dålig människa för att man sover. Så att, möte it is och det var ett trevlig samtal. Att bli väckt har jag inga problem med.


Nåväl. Det känns ungefär som om jag har joinat Törnrosa och resten av Disneypacken i sömnen inatt. Jag har liksom sovit hårt. Inte speciellt länge men tänk typ "ta tre betala för två". Som om jag fick extra sömn på köpet. Det är ju i och för sig bra och jag känner mig pigg och glad (vad annars, det är ju måndag!) så det här blir en fin dag.


Börjar den med In Flames och mer kaffe dessutom. Här kan ingenting gå fel.

Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0