Mitt livs bästa affär

Jag älskar min säng. Det har kommit först nu. Förut var den okej och nu är den helig. Om jag bara fick ha en ägodel så skulle det vara den. First off så var den väldigt billig, jäkligt gratis faktiskt. Jag fick den mot två tavellister och en badrumsmatta. Klart och betalt. Sen så har jag dubbla täcken i och det slår duntäcke med hästlängder. Det blir en helt annan tyngd och man sover som ett barn i den. Jag längtar därmed tills klockan är natt varje dag, bara att få tänka tanken är hysterisk. (Möjligt att jag hypar sängen nu, föga troligt, men mycket möjligt).


Jag längtar därmed tills jag får sova igen.
Även om jag drömde mardrömmar inatt. En såndär då jag drömmer att jag vaknar från en mardröm och verkligheten är lika läskig. Fast då vaknade jag för andra gången på riktigt och fattade att jag hade drömt. Märkligt.


Nu,
kolla till laxen.
Sen, jobb!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0