Legs to Sin

Jag har dålig fantasi gällande bloggrubriker. Det är oftast en låttitel och oftast låten jag lyssnar på i skrivande stund. Och enligt den här rubriken så har jag alltså O'Death-race.


I alla fall, jag fick ett samtal idag. Från polisen här i stan. Först blev jag asrädd (något jag varit hela dagen, hoppat till för minsta lilla. Mystiskt, obehagligt och inte ett dugg befogat) men sedan lugnade jag ner mig och kunde ganska snabbt räkna ut vad det handlade om. De har fått in mitt VISA- och körkort. Thank god! Det var å andra sidan nödvändigt med uppdateringar där, men ändå. Jag vill ju inte att någon annan ska gå omkring och tro att de är jag och göra dumma grejer. Fast göra de snälla saker spelar det ingen roll såklart. Karmakontot ni vet.


Så att. Klockan är 23:05 och jag är göralös. Jag har som varken lust med ditt eller datt så jag tänker att jag går nog och lägger mig och låtsas att jag kan somna, fast jag inte är trött. Men ja, kanske somnar av ren leda eller något då. Skulle inte vara fy skam.


Och förresten, jag talade väl för min sak idag. Jag tror att jag kan artikulera bra och skilja på gemener och versaler samtidigt som jag kan få fram en nyanserad bild som är både för och emot om min åsikt, (jag kan om jag vill alltså. Vilket jag ändå bevisade på mer än ett sätt idag). Om jag inte var för snäll och för mesig så kanske jag skulle ha blivit politiker.


Natt!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0