It's darker than you think

Jag blir hög på tanken av att man kan göra precis som man själv vill. Ungefär som att jag glömmer bort det ibland, och när jag sedan kommer på det så blir jag som ett barn på julafton. Typ, man väljer sina fighter och liknande saker. Jag har inget konkret exempel men blev helt plötsligt väldigt glad.


Anyhoe. Jag köpte arga lappen-boken i fredags. Den är fantastiskt roligt. Det står bland annat;
"Du som följde med mig hem i fre tog inte bara min oskuld utan även min tvättstugenyckel. Onödigt. Varför? Det här förhållandet saknar kommunikation."
"Den som spikar på julafton har allvarliga problem."
"OBS! Morgondagen inställd på grund av bristande intresse."
"Den som inte tar bort luddet ska dö."


Osv, osv, osv. Det säger en hel del om mänskligheten.

Kommentarer
Postat av: Enslave

Arga lappen är fantastiskt underhållande! =)

-spionerar vidare-

2009-11-30 @ 10:42:25
Postat av: Yohanna

Eller hur! Fantastiskt roligt! : ) Spionera på!

2009-11-30 @ 12:14:56

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0