Gyllene pennor

Jag surrade ju om mina pennor för ett tag sedan visstva? Det heter pro markers och är aloholbaserad tuschpennor och det är som jag sa till dig mamma, precis det jag inte visste att jag saknade. Så nu målar jag bara, precis hela tiden när jag inte gör annat och det är så roligt! Det ser nästan ut som att man har skrivit ut bilderna. Och bara för att pennorna är så bra så gör det ingenting att jag bara har dåliga mobilbilder.


Så, jag har alltså skissat, fyllt i med svart runt kanterna i olika tjocklekar och sedan jammat lös med pennorna. Och förlåt, jamma lös är ett hemskt uttryck, men det uttrycker entusiasmen och glädjen över det hela.


 

 

 









Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0