Förr eller senare

Jag ljög litegrann tidigare idag. Jag ville verka ball så jag skrev att jag hade köpt en kökshandduk. Men jag köpte något annat mycket ballare, bättre och något som jag omedvetet längtat efter att ha. Ett 16-pack med matlådor. Alla är samma färg men i olika storlekar. Optimala storlekar. Så nu har jag städat i skåpet där jag brukar ställa dylika saker och det är en sådan ordning. Nu kommer jag aldrig mer att missmatcha när jag ska äta lunch på jobbet. Och det är precis sådana saker som jag gillar, och till och med i hemlighet älskar. Matchande saker som är bra-att-ha. Alltså inte kläder och skit utan liknande pinaler. Det kan göra mig riktigt riktigt glad och ja.. mitt städskåp är en sak för sig där.


Och förresten så har mitt namnbyte och adressändringen gått in på hitta.se. Så om man kikar efter Yohanna Bredén så hittar man rätt. Men om man däremot söker på Johanna Bredén så kommer man helt annars och fel. Sådana saker gillar jag också. Rätt ska vara rätt och i ordning och man kan gärna ha papper på det också.


Så att eh. Jag har pratat med Rikard på msn och analyserat livet och i synnerhet omständigheterna kring det så jag känner mig snäppet klokare. Luktar dessutom på mina nya rökelser (de gamla luktade as, sjukdom, död och tarmvred) och tycker att jag är nöjd med dem. Fast Indiska har inte slagit fel innan heller menar jag.


Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0