Ett foto i timmen - Torsdag

09:00 - Jag vaknar och detta är vad jag ser. Mina nya gardiner

bland annat!

 

09:57 - Kaffe i mängder och lite blogg

 

11:00 Tänkte att jag måste ju ha med en typ dagens-outfit- bild.

Fast jag bytte ut scarfen mot min palla sen. Orka annat.

 

12:00 - Väl på jobbet hittade jag Lollo som var ledsen

över att ha lunch.

 

13:00 - Har kommit igång på jobbet nu. Hade tankar om en fin dag.

 

14:15 - Kafferast och kollegor

 

15:00 - Klart! Hänger numera på min vägg.

 

17:00 Kafferingar kan man också ringa in.

 

18:00 - Jag fick gå hem faktiskt. Utsikt från min balkong just när

jag kom hem.

 

19:00 - Musik i hemmets lugna vrå. Och lite Buddha

 

20:00 - Sortering av töjdon pågår

 

21:00 - Lite häng med fina vänner

 

Så, okej, jag missade några klockslag. Men i övrigt var det ju en kul grej. Nu vet jag precis vad jag gjorde torsdagen den 26:e november. Fo evah evah!


Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0