Dutys

Godmorgon!


Det är torsdag idag
och det innebär att den här veckan har gått lika fort som när man knäpper två fingrar. Spännande. Men idag har jag massor av saker jag-måste-göra. Bland annat då vika tvätten sedan igår och så laga mat. Sen ska jag se om jag hinner kila ner på stan lite tidigare och ta kort så jag har att skicka in tillsammans med körkortet. Jag tror jag vet var man kan göra ett sånt. Det blir kalas skanise.


Snön har kommit hit också. När jag vaknade i morse var världen vit. Eller ja, det är den fortfarande. Lite mysigt sådär, speciellt när jag vet att den tinar bort hur fort som helst. Jag har inget emot kyla, is och snö, men jag gillar kallt och utan snö allra mest.


I övrigt, ha en fin dag på er! Det tänker jag.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0