Du har ett träd på din vägg

 

Nu har jag städat och det är så kliniskt mycket renare så jag blir som mormor - alldeles salig. Hygien är underbara saker. Så jag tackar den som uppfann dammsugaren och apoteket för alcogel! Nej men, så illa är det inte. Jag platsar inte riktigt in på dem som faktiskt gillar ett rent helvete bättre än lite skit i hörnen. Men städa är städa. Det är bra under och efter - ända tills det blir skitigt nästa gång. Jag städar ju dessutom bara en halvtimma åt gången, även fast jag storstädar allt. Min lägenhet tycks inte vara större än så.

 

Kom dessutom på, under min städsession, att jag måste köpa nya gardiner idag. De jag har nu är väl.. ovarma. Så jag vill ha tunga lite mörkare. Får se vad jag hittar. Jag är ju nämligen löjligt hemmakär. Inte det att jag vill vara hemma 24/7 men som jag sagt tidigare, första gången jag får pimpa min egen lya och jag är nöjd so far. En del brukar dessutom säga himla fina saker om den och då blir jag som ett litet barn på julafton.

 

Nej men, appropå hygien. Nu ska jag duscha.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilket snyggt träd! :O Var är det ifrån?

2009-11-30 @ 09:37:40
URL: http://limepuff.se/jennialiskt

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0