Där ser vi : )

GODMORGON!


Det är söndag och jag är vaken
och inte bakis för fem öre. Jag är hel och ren och frisk och pigg och har sovit hur länge som helst. Jätteskönt säger ni, jag med, men mitt huvud är dessvärre lite mosigt av all sömn. Nåväl. Jag hade ju hemmakväll igår så jag avslutade dagen med två avsnitt av Oz och att läsa litegrann. Det var väldigt härligt. Fast jag kunde verkligen inte sova igår på någon timma. Men vid de tillfällena brukar jag tänka att det är skönt att man kan bara ligga i sin sköna säng hur länge man vill och bara må. Somnar gör jag såsmåningom och jag måste inte stiga upp i morgon.


Fast jag hade dock en panikkänsla
med hela arrangemanget. Igårkväll och i morse (jo, vaknade till en sväng vid 09:22- snåret) trodde jag stenhårt på att det var måndag idag. Hade till och med kunnat gå upp och jobba! Det var härligt när jag kom på att det ändå bara är söndag.


Så, dagens planer:
Städa lite så kommer Ann-Sofie. Sedan vill jag gå på tidiga bion om jag hittar någon som är ledig och sedan är det handling medelst hemgång.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0