Dagens planer

Lite kort ja. First off så har vi kompisdag på jobbet. Ta med din arbetslösa vän. Det ska bli väldigt roligt och det är kul hur en sådan grej kan påverka en hel dag. Jag kommer att ha askul bara för att jag vet att det kommer folk senare. Typ mina vänner. Sen så får vi se vilken tid jag kommer att sluta jobbet, men senast 18:00 lämnar jag byggnaden i alla fall. Sen så har vi helgens enda kalas, en fest med glamour och strass (stress?).. nä, glamour och, glam kanske? I alla fall, en hemmafest med folk jag inte känner.


Under tiden så får jag nog bara vara då, tycka att det är kul att jag är jag, att det inte längre är sommar och att det mesta är jättekul bara för att det är. Lättroad och glad för mindre är en ganska bra kombination för det allmäna välbefinnandet.


Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0