Bottom of the World

Jag lever fortfarande, än om jag var väldigt trött idag. Fast det gick över, som tur är. Kanske två timmars effektiv tröttid. Men en annan fysisk åkomma visade sig. För eftersom jag hade problem med rösten när jag var liten, var himla hes, eller hur det nu var, så blir jag hes och låter som en rasp när jag är trött och pratar. Kan därmed aldrig fejka hur pigg jag egentligen är och per telefon så är det spännande att försöka anpassa röstläget, rösten, hastigheten och andra saker när stämbanden inte är i optimal form.


Men, att jag blev piggare igen ja. Jag gick till och med en längre väg hem från jobbet, något som jag ibland gör då jag pratar i telefon när jag går hem, inte har någon lust att gå hem, måste fundera eller tycker att det är roligare att gå än att gå hem. Och nu tänkte jag kika ikapp på SVTPlay och sedan lägga in räkningarna. Men sedan antar jag att den här sjukt långa dagen är slut. Och vaknar jag samma tid i morgon ska jag reklamera. Frågan är bara var.

Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0