Bortom all ära och religion

Tisdagkväll och det innebär lillfredag. Jag är ju ledig i morgon och bara njuter av att göra så lite som möjligt. Så i morgon ska jag tvätta, äta middag med la Pet och kila förbi gymmet och kolla in hur jag skaffar ett gymkort. Fick nämligen mitt mecenatkort idag och det innebär att jag och Rikard ska kaskadgymma, eller ja, han ska slå följe de första gången i alla fall. Tills jag känner mig hemma. Snälla kusin. Så jo, en rygg som gör betydligt mindre ont - here I come!


Skrev dessutom om mig idag, så om någon dag bara är jag Skövde-bo på riktigt. Det känns nog gött, tror jag. Förutom att det känns lite konstigt att jag haft samma adress i nästan 22 år. Men någongång ska man väl förnya sig antar jag?


Och annars är allt frid och fröjd! Jag och Lollo har planer på att kombinera våra intressen och mer om det senare. Så har vi en eventuellt kortpysslarkväll inplanerad på lördagkväll. Jag måste också höra med samma la Pet om hon är on-it, så att säga. Är du? Sen måste jag se 2012 också så att jag har något nytt att drömma mardrömmar och gråta över.


Nu, sömn, spikmatta och bok. Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0