Bad Romance

Jag vaknade inatt igen, 03:07. Det är helskumt, jag vaknar aldrig på nätterna så. Möjligen på morgonskvisten bara tvärt men nu var jag uppe och gjorde grejer en stund. Men å andra sidan så vaknade jag både inatt och i tisdags av en dröm. Det brukar vara mardrömmar fast de här var inte mardrömmar (börjar ju bli expert på det snart, dags att teckna av dem och dela med mig av dem tror jag), även om de kan bli?


Hm, nåväl.
Torsdag idag och det var måndags nyss. Veckorna går fortare än en gångare (det ser så roligt ut när de går i en takt av 10 km / h och deras rumpor bara svänger av och an och ser ut att lossna av g-kraften) och jag tänker att jag kanske måste dokumentera dem mer så att jag vet vad som gäller. Så jag tänkte gör det idag. EFIT, ett foto i timmen. Jag tar min mobilkamera och knäpper ett kort varje timma så att vi vet vad som har hänt. Det kan nog bli kul, så länge jag kommer ihåg det varje heltimma. Så får vi väl se vad jag har gjort under dagen senare ikväll då.


Nu måste jag göra lunch och vika tvätt. Ska ju dessutom knata in till centrum lite tidigare idag. Ärenden ska uträttas och sedan så är det jobb.

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0