All That Remains

Jag har lyssnat på radio i några veckor nu när jag går till och från jobbet. Men idag så fick jag så enorma All That Remains-cravings. Tursomsjutton att jag hade några album på min mobil, då då. Och det får väl symbolisera dagens bra sak. Att man ibland inte behöver tänka "tänka om jag hade ditt och datt" utan bara tacka sig själv för att man är så förutseende och tänka att man är bra. Något i den stilen.


Hursom, efter jobbet knatade jag iväg och fikade med Rikard, släkting nummer två som bor här nere. Vi drack thé, diskuterade män, kvinnor, fyllegrejer samt planerade för gym såväl som för fredagens afterwork. Inte alls illa om jag får säga det själv. Knatade hem sedan och här sitter jag nu.


Planen är att kika på SVTPlay och sedan kvarta.
Jag är ju ledig i morgon och kan inte försova mig till min lediga dag. Har saker att göra och planer att planera. Så är jag i valet och kvalet, jag har nog ingen vän som vill betala 190 pix för att se Emil Jensen med mig. Men ska jag gå själv då? Big deal att gå själv, men jag gillar ju egentligen inte ens livemusik. Har bara fått för mig att det är enormt sevärt. Emil är ju Emil. What would McGuyver do?


Tappity tap!

Kommentarer

Åsikter på detta?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Plita ner:

Trackback
RSS 2.0